הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2012 5:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  האופניים בסדר גמור
נושא: האופניים בסדר גמור תאריך: 8/20/2012 5:54:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מתאימים בהחלט לכניסה לעולם רכיבת השטח.
ואישית הייתי מעדיף בלמי חישוק (V-Breaks).

אבל "מחיר מבצע" 1700???
נשמע לי יקר, או שאני מפספס משהו...


חזרה לפורום