טקסט הודעת פורום
| 8/20/2012 5:54:00 AM |
|
נושא: האופניים בסדר גמור תאריך: 8/20/2012 5:54:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מתאימים בהחלט לכניסה לעולם רכיבת השטח. ואישית הייתי מעדיף בלמי חישוק (V-Breaks).
אבל "מחיר מבצע" 1700??? נשמע לי יקר, או שאני מפספס משהו...
|
חזרה לפורום |
|
|