הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2012 1:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יואב עם תוכן  גודלשילדה מומלץ
נושא: גודלשילדה מומלץ תאריך: 8/22/2012 1:44:00 PM
מחבר/ת: יואב

התחלתי לרכוב כביש לפני שלושה חודשים. רכשתי ספזךייזר יד שניה שילדה 54
יש לי כאבים במרפקי הידיים ובישבן
המידות שלי - גובה 177 , מידות רגליים - 78 סמ (עד המפסעה) ומפתח ידיים - 175 סמ.
קיבלתי המלצות שהבעייה שלי הינה גודל השילדה ועלי לעבור ל 55.5 - 56
ניסיתי לברר וניסו לשלוח אותי למדידה מלאה ..
האם עלי להחליף שילדה ? ;)


חזרה לפורום