נושא: גודלשילדה מומלץ תאריך: 8/22/2012 1:44:00 PM
מחבר/ת: יואב
התחלתי לרכוב כביש לפני שלושה חודשים. רכשתי ספזךייזר יד שניה שילדה 54 יש לי כאבים במרפקי הידיים ובישבן המידות שלי - גובה 177 , מידות רגליים - 78 סמ (עד המפסעה) ומפתח ידיים - 175 סמ. קיבלתי המלצות שהבעייה שלי הינה גודל השילדה ועלי לעבור ל 55.5 - 56 ניסיתי לברר וניסו לשלוח אותי למדידה מלאה .. האם עלי להחליף שילדה ? ;)
|