טקסט הודעת פורום
| 8/22/2012 7:09:00 PM |
|
נושא: הייתם קונים specialized xc משנת 2005 ב-2,200 שקל? תאריך: 8/22/2012 7:09:00 PM
מחבר/ת: עדי אבישר
משודרגות קצת (בולם), אבל עדיין בנות 8. זה המחיר שמצמן נתן לי היום...
ואם לא, אני אשמח להצעות ליד שנייה:זנב קשיח "לא בסיסי" נמאס לי כבר מתל אופן!!!
|
חזרה לפורום |
|
|