הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/23/2012 5:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שניר רון עם תוכן  בורג טחון :\
נושא: בורג טחון :\ תאריך: 8/23/2012 5:42:00 PM
מחבר/ת: שניר רון

הבורג הוא מין בורג כפול כזה כלומר צריך לסובב צד אחד ולהחזיק את הצד השני, ורק אז הוא נפתח. אם ינסו לסובב רק צד אחד הבורג פשוט יסתובב עם הצד השני שלו... (מקווה שהבנתם)

טוב אז ככה, בעיקרון זה הברגת אלן בשני הצדדים, באותו גודל גם.
ניסיתי עם שני מפתחות אלן בגודל המתאים, וכמובן שההברגה נשחקה לה.....
אז ניסיתי להחזיק צד אחד של הבורג עם פלייר פטנט ואת הצד שלא נשחק לפתוח רגיל עם המפתח אלן, וכמובן שגם הוא נשחק.....

נראה שהדבר הזה עשוי גומי ! זה פשוט הפך לחור עגול !
קיצור מה עוד נותר לי לעשות ??? אני אבוד :(

כמה תמונות (מצד אחד של הבורג) :

https://lh3.googleusercontent.com/-1y7DFkvZxBQ/UDZByfbSX9I/AAAAAAAAAoE/9PGhq8Mgo4o/s588/IMG_4923.JPG


https://lh4.googleusercontent.com/-z8mqYeOjiNg/UDZCOszd5JI/AAAAAAAAAoM/eV8F57JagqE/s637/IMG_4924.JPG


חזרה לפורום