הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/24/2012 12:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי באטה עם תוכן  ברכיבת AM אתה לא זקוק לפלטה השלישית
נושא: ברכיבת AM אתה לא זקוק לפלטה השלישית תאריך: 8/24/2012 12:04:00 AM
מחבר/ת: אלי באטה

על המעביר האחורי שי 2 ברגים לידם רשום L ו H
אם הבורג עם הH הוא מוברג עד הסוף, משמע המעביר לא יטפס לפחטה השלישית כי הבורג נועל אותו בפלטה השניה.


חזרה לפורום