טקסט הודעת פורום
| 8/24/2012 12:04:00 AM |
|
נושא: ברכיבת AM אתה לא זקוק לפלטה השלישית תאריך: 8/24/2012 12:04:00 AM
מחבר/ת: אלי באטה
על המעביר האחורי שי 2 ברגים לידם רשום L ו H אם הבורג עם הH הוא מוברג עד הסוף, משמע המעביר לא יטפס לפחטה השלישית כי הבורג נועל אותו בפלטה השניה.
|
חזרה לפורום |
|
|