הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2012 9:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Dor ‎‎Dveer עם תוכן  קסטה
נושא: קסטה תאריך: 8/25/2012 9:17:00 AM
מחבר/ת: Dor ‎‎Dveer

שבת שלום!
לאחרונה כשאני מפסיק לפדל קורה משהו מוזר, הקסטה ממשיכה להסתובב ביחד עם הגלגל חצי סיבוב ואז השרשרת מן הסתם מאבדת מתח. כשאני חוזר לפדל לוקח לשרשרת כמה סיבובים כדי לקבל מתח חזרה. יש למישהו מושג מה יכולה להיות הסיבה?
מדובר בXTR/XT.
תודה


חזרה לפורום