נושא: קסטה תאריך: 8/25/2012 9:17:00 AM
מחבר/ת: Dor Dveer
שבת שלום! לאחרונה כשאני מפסיק לפדל קורה משהו מוזר, הקסטה ממשיכה להסתובב ביחד עם הגלגל חצי סיבוב ואז השרשרת מן הסתם מאבדת מתח. כשאני חוזר לפדל לוקח לשרשרת כמה סיבובים כדי לקבל מתח חזרה. יש למישהו מושג מה יכולה להיות הסיבה? מדובר בXTR/XT. תודה
|