הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2012 7:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Kobi Ben David עם תוכן  שאלה
נושא: שאלה תאריך: 8/25/2012 7:33:00 PM
מחבר/ת: Kobi Ben David

תודה על הדברים. ראשית אינני שחיין טוב כך שהדבר די יורד מן הפרק. אני רוצה לרכב על שבילים בלבד וללא קפיצות או אתגרים מיותרים. עד כמה מהותי הוא ההבדל בין זנב קשיח לבין שיכוך מלא בסיטואצית רכיבה שכזו. כמו כן, אשמח לקבל המלצה לגבי דגם טוב שיתן מענה לצרכי.


חזרה לפורום