טקסט הודעת פורום
| 8/26/2012 6:06:00 AM |
|
נושא: מים לי-ם תאריך: 8/26/2012 6:06:00 AM
מחבר/ת: ירון יזכירוביץ
לירן שלום רב. עשיתי בעבר פעמיים את ירושלים-ת"א ואני מתכנן לנסות לעשות את המסלול הזה הפוך מתל אביב לירושלים ביום אחד.
האם כבר עשית את המסלול?
|
חזרה לפורום |
|
|