הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2012 10:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי ברוק עם תוכן  ניטים נשברים בגלגל אחורי
נושא: ניטים נשברים בגלגל אחורי תאריך: 8/27/2012 10:54:00 PM
מחבר/ת: איתי ברוק

שלום לכולם
רציתי להתייעץ אתכם לגבי בעיה שחוזרת על עצמה באופניים שלי.
יש לי אופני Schwinn Frontier זנב קשיח משנת 2005.
כבר פעם רביעית שבאמצע נסיעה על כביש נשבר לי ניט אחד או כמה בגלגל האחורי ונוצרת שמיניה בגלגל.
אני מתקן את זה אצל מתקן אופניים. נראה לי שכבר החליפו לי את רוב הניטים בגלגל, אבל התופעה חוזרת על עצמה.
מה לדעתכם הפיתרון?
הבנתי שלקנות גלגל כזה חדש לגמרי זה לא זול...
תודה מראש למשיבים.
איתי.


חזרה לפורום