טקסט הודעת פורום
8/28/2012 9:08:00 PM
אודי כהן
באם הנאבה עברה טיפול יתכן והחזירו
נושא:
באם הנאבה עברה טיפול יתכן והחזירו
תאריך:
8/28/2012 9:08:00 PM
מחבר/ת:
אודי כהן
הפוך את החלק העגול שמחזיק את הקוגלגרים בצד של הקסטה או שקרה משהו לחלק הזה
חזרה לפורום