הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2012 9:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אודי כהן עם תוכן  באם הנאבה עברה טיפול יתכן והחזירו
נושא: באם הנאבה עברה טיפול יתכן והחזירו תאריך: 8/28/2012 9:08:00 PM
מחבר/ת: אודי כהן

הפוך את החלק העגול שמחזיק את הקוגלגרים בצד של הקסטה או שקרה משהו לחלק הזה


חזרה לפורום