נושא: שדרוג תאריך: 8/28/2012 10:12:00 PM
מחבר/ת: איתי ברוק
תודה רבה על ההסבר המפורט. נראה לי שאני הולך לכיוון שדרוג לאופניים טובות וחדשות יותר. אני מחפש ביד2 אופניים משומשות. ראיתי אופני HARO Three DX חדישות ב- 1,000 ש"ח כולל אביזרים נלווים. אני מתלבט לגביהם מכיוון שהם במידה 18´ ואני בגובה 1.82 מ´ ורוכב היום על 19´. מה דעתכם? המוכר אומר שהוא בגובה שלי וזה נח לו. 18´ יהיה לי קטן? יש לציין שאני רוכב בעיקר על כביש וכמעט ולא בשטח. תודה למשיבים. איתי
|