הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2012 10:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי ברוק עם תוכן  שדרוג
נושא: שדרוג תאריך: 8/28/2012 10:12:00 PM
מחבר/ת: איתי ברוק

תודה רבה על ההסבר המפורט.
נראה לי שאני הולך לכיוון שדרוג לאופניים טובות וחדשות יותר.
אני מחפש ביד2 אופניים משומשות.
ראיתי אופני HARO Three DX חדישות ב- 1,000 ש"ח כולל אביזרים נלווים.
אני מתלבט לגביהם מכיוון שהם במידה 18´ ואני בגובה 1.82 מ´ ורוכב היום על 19´.
מה דעתכם? המוכר אומר שהוא בגובה שלי וזה נח לו.
18´ יהיה לי קטן?
יש לציין שאני רוכב בעיקר על כביש וכמעט ולא בשטח.
תודה למשיבים.
איתי


חזרה לפורום