הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2012 10:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שבי א עם תוכן  מתאם
נושא: מתאם תאריך: 8/28/2012 10:36:00 PM
מחבר/ת: שבי א

אני בצרה קטנה . החלפתי את הבולם לבומבר 55 ואני לא מוצא מתאם לברקס xt ישן , אני חושב שזה מהסוג הזה
A14 front brake adapter for post mount fork and international standard caliper 203mm disc
האם זה באמת מה שנחוץ לי ?(אני מקווה שכן)
ואם יש למשהו מתאם כזה זרוק בבוידם ,אקנה אותו.
http://www.pilo.co.il/A14_front_brake_adapter_for_post_mount_fork_and_international_standard_caliper_203mm_disc-.aspx
יכול להיות של כל חברה ,לא חייב פילו


חזרה לפורום