הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2012 10:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  שדרוג...
נושא: שדרוג... תאריך: 8/29/2012 10:24:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

לא בטוח שהאופניים שראית טובות יותר, יכול להיות שחדשות יותר...
המחיר של כאלו 2010 שנקנו חדשות באתר של מצמן 1595 ₪ כך שהמחיר לא מציאה - http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=430 .

לגבי המידה על פניו נראה שיהיו לך קטנות. גובהי 183 ס״מ ורכבתי על הארו מידה L - 20 בנוחות ויצא לי לא מעט לבדוק הארו מידה 18. מעבר לזה שברכיבה שרובה בכביש, מידה קטנה מהמתאימה תורגש מאוד (לעומת רכיבה אגרסיבית בשטח).

אני הייתי ממשיך לחפש ביד שניה אם בכיוון הזה הייתי בוחר.


חזרה לפורום