הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2012 3:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  israel עם תוכן  gt avalanche 3.0 2012 צריך ייעוץ
נושא: gt avalanche 3.0 2012 צריך ייעוץ תאריך: 8/31/2012 3:25:00 PM
מחבר/ת: israel

אני מעוניין לקנות את gt רציתי לדעת מה דעתכם על האופניים כאופני כניסה זה המפרט שלהם
שלדה: אלומיניום 6061 מחוזקת
מזלג: SR Suntour XCM-V3 MLO w/100mm Travel QR, Lockout
קראנק: Suntour XCT 42/32/22T
שיפטרים: Shimano SL-M310 Rapid Fire
מעביר קדמי: Shimano Acera
מעביר אחורי: Shimano Alivio
צירי גלגל: ALL TERRA Alloy Disc 32H
מעצורים: Tektro Novela Disc, 160mm (F/R)
אוכף: ALL TERRA by WTB
ראיתי אותם ברוזן ומינץ בתל אביב אז אשמח גם לשמוע מניסיון מה רמת השירות שלהם לתיקונים קיבלתי הצעה של 1790 עליהם אשמח לתגובות אני רוכב חדש ....:)



חזרה לפורום