נושא: gt avalanche 3.0 2012 צריך ייעוץ תאריך: 8/31/2012 3:25:00 PM
מחבר/ת: israel
אני מעוניין לקנות את gt רציתי לדעת מה דעתכם על האופניים כאופני כניסה זה המפרט שלהם שלדה: אלומיניום 6061 מחוזקת מזלג: SR Suntour XCM-V3 MLO w/100mm Travel QR, Lockout קראנק: Suntour XCT 42/32/22T שיפטרים: Shimano SL-M310 Rapid Fire מעביר קדמי: Shimano Acera מעביר אחורי: Shimano Alivio צירי גלגל: ALL TERRA Alloy Disc 32H מעצורים: Tektro Novela Disc, 160mm (F/R) אוכף: ALL TERRA by WTB ראיתי אותם ברוזן ומינץ בתל אביב אז אשמח גם לשמוע מניסיון מה רמת השירות שלהם לתיקונים קיבלתי הצעה של 1790 עליהם אשמח לתגובות אני רוכב חדש ....:)
|