נושא: מתאם תאריך: 9/1/2012 5:55:00 PM
מחבר/ת: שבי א
אהלן איתן אתחיל מהסוף ,אני מכיר את פילו, מעריך ומפרגן לכל חברה יצרנית כחול לבן.העניין שלא רציתי להמתין עד שהמשלוח יגיע היתי מפספס את רכיבת השבת נחזור למתאם,הסתובבתי בארבע או חמש חנויות, פרסמתי כאן ובפייסבוק וממש כלום.כנראה שזה דגם ישן או משהו. לבסוף, אתמול יום שישי יצרתי לבד(אני עובד מתכת) מתאם מאלומניום ממש כמו האורגינל ,אחה"צ יצאתי לבן שמן ,והכל עובד כמו שעון לשמחתי.
|