טקסט הודעת פורום
9/3/2012 1:07:00 PM
אייל שב
אולי כדאי כבר ללכת על ה- TREK4300?
נושא:
אולי כדאי כבר ללכת על ה- TREK4300?
תאריך:
9/3/2012 1:07:00 PM
מחבר/ת:
אייל שב
הבנתי שאפשר להשיג בסביבות ה- 2300.
מה אומר?
חזרה לפורום