הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/3/2012 1:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל שב עם תוכן  אולי כדאי כבר ללכת על ה- TREK4300?
נושא: אולי כדאי כבר ללכת על ה- TREK4300? תאריך: 9/3/2012 1:07:00 PM
מחבר/ת: אייל שב

הבנתי שאפשר להשיג בסביבות ה- 2300.
מה אומר?


חזרה לפורום