נושא: המחיר סביר לתמורה תאריך: 9/3/2012 7:03:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
כאמור, אישית אני מעדיף ברמות המחיר האלה בלמי חישוק על פני דיסקים מכאניים.
יש המון דגמים ברמת מחיר דומה ובמפרטים דומים - אני התחלתי עם מרידה, אבל יש דגמים דומים לרוב היצרנים - תוכל להסתובב קצת בחנויות ולהתרשם מהמבחר.
בסוף כדאי לקנות את מה שנוח, ובחנות שבה תרגיש נוח ונעים לחזור ולשאול שאלות - ובעיקר לקבל שרות - בטוח שתצטרך.
בהצלחה
|