נושא: הילוכים שמורכבים רק מקסטה אחורית תאריך: 9/4/2012 10:00:00 AM
מחבר/ת: טל הלפרן
הי, מתחשקת לי פשטות יותר מתקרבת לסינגל ספיד אבל עדיין עם תמרון הילוכים. בגדול יחסי ההעברה שאני צריך הם הטווח של הקדמי באמצע + אולי שתי הפוזיציות הכי מהירות של ההילוכים ואולי איזה אחת יותר קלה. יש מצב לארגן משהוא דומה ככה שמקדימה יהיה רק גלגל שיניים אחד, בלי מעביר קדמי וההעברה תהיה רק באחורי?
אני מניח שאין בעיה לקחת קסטה רגילה מאחור וגלגל אמצעי מלפנים אבל אני רוצה מרווח קצת יותר גדול של יחסי מהירות, עצות?
|