טקסט הודעת פורום
| 9/4/2012 11:59:00 AM |
|
נושא: מאוד ממליץ על טרק 4300 תאריך: 9/4/2012 11:59:00 AM
מחבר/ת: or yochanan
היו לי אותם למשך שנה, אף פעם לא עשו בעיות, ולאחר שעברתי 3 זוגות לאחריהם אני מוכרח לציין שהכי אהבתי את הטרק... מה גם שיש מציאות יפות ביד 2 לדגם הזה
|
חזרה לפורום |
|
|