נושא: מחפש שותף/ה לשביל ישראל באופניים תאריך: 9/4/2012 10:12:00 PM
מחבר/ת: נדב בהלול
שלום, שמי נדב, אני בן 19 ואני מחפש שותף/ה להמשך של רוכב ישראל מצפון לדרום(רכבתי כבר קטע של 3 ימים ראשונים). התכנון הוא לצאת מכנרת, להמשיך לאיזור מישור החוף, משם לירושליים ומשם דרומה עד אילת. תעזור לי גם הצטרפות של אנשים למקטעים קצרים של כמה ימים. תודה נדב
|