נושא: יש לך מגינים אלסטיים של G-Form תאריך: 9/6/2012 7:26:00 AM
מחבר/ת: Yaron Matesaro
מגינים מעולים שיושבים טוב ובמחיר שפוי. יש גם לברכיים וגם למרפקים מגינים אלה טובים כל עוד אתה לא רוכב DH אז אין ברירה אלא להתשמש במיגון קשיח כולל חליפת צב.
לינק ביקורת על המוצר: http://www.pinkbike.com/news/G-Form-Knee-Pads-Tested-2011.html
|