הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/6/2012 7:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Yaron Matesaro עם תוכן  יש לך מגינים אלסטיים של G-Form
נושא: יש לך מגינים אלסטיים של G-Form תאריך: 9/6/2012 7:26:00 AM
מחבר/ת: Yaron Matesaro

מגינים מעולים שיושבים טוב ובמחיר שפוי.
יש גם לברכיים וגם למרפקים
מגינים אלה טובים כל עוד אתה לא רוכב DH אז אין ברירה אלא להתשמש במיגון קשיח כולל חליפת צב.

לינק ביקורת על המוצר:
http://www.pinkbike.com/news/G-Form-Knee-Pads-Tested-2011.html





חזרה לפורום