טקסט הודעת פורום
9/6/2012 1:57:00 PM
נדב בהלול
אתה צודק, אבל באמת מה שאני עושה זה מסלול חלופי
נושא:
אתה צודק, אבל באמת מה שאני עושה זה מסלול חלופי
תאריך:
9/6/2012 1:57:00 PM
מחבר/ת:
נדב בהלול
בעיקר בדרכי עפר.
לפי מה שהם אומרים נפתחו רק 2 מקטעים בדרום...
חזרה לפורום