טקסט הודעת פורום
| 9/6/2012 3:44:00 PM |
|
נושא: קניתי גם gt תאריך: 9/6/2012 3:44:00 PM
מחבר/ת: israel amirov
קניתי את הgt avalanche 3.0 בדקתי עלהם הרבה לפני שקניתי אבל לא דיברתי עם מישהו שיש לו אותם איך האופניים למתחילים לנסיעות בשטח ? יש לך ברקסים הידראוליים או מכניים ?
|
חזרה לפורום |
|
|