הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/7/2012 6:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מה ההבדל בין נפילה ברכיבת XC לרכיבה אחרת?
נושא: מה ההבדל בין נפילה ברכיבת XC לרכיבה אחרת? תאריך: 9/7/2012 6:56:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם אתה צריך מיגון, שיהיה מיגון טוב ומקיף.
קח לך מעט זמן ועבור בין חנויות, ומדוד את המגינים השונים. ישנם מגינים "אגרסיביים" שהם נוחים יחסית לדיווש, ומאווררים מספיק כדי לבלות איתם שעות רצופות. דרך אגב, מגיני הרגליים שבחרתי (מוגדרים כ"FR/DH") נוחים לי יותר מהמגינים ה"קלים" של אותו יצרן.

אף אחד לא מתכנן את הנפילות שלו, וגם ברכיבת XC יש סיכוי טוב ליפול במהירות גבוהה.
נכון שנזקים למפרקים הם קשים יותר, מגבילים יותר ומצריכים זמן התאוששות ארוך יותר, אבל גם שיפשוף באמה או בשוק יכול להגביל מאוד.

אישית אני רוכב עם מיגון קשיח ומלא (שוק-ברך, מרפק-אמה, כפפות מלאות) בכל רכיבה שהיא יותר מרכיבה רגועה עם הילדים. כאמור, נפילה היא נפילה, וגם ברכיבת XC מגיעים למהירויות שבהן לא היית רוצה להיפגש עם הקרקע ללא תיווך......

661 חברה מכובדת, ויש לה מגוון של מגינים ברמות שונות. בכל מקרה אל תקנה בלי למדוד - מגן נוח הוא מגן יעיל - משום שמשתמשים בו.

בהצלחה


חזרה לפורום