טקסט הודעת פורום
| 9/9/2012 4:56:00 PM |
|
נושא: משהוא מקיר רתך אלומיניום טוב בחיפה??? תאריך: 9/9/2012 4:56:00 PM
מחבר/ת: לאוניד צ´פייב
שלום לכולם! משהו מקיר רתך אלומיניום טוב בחיפה??? שברתי שלדה ואני לא מצליח למצא חלק חדש... אז עכשיו אני מחפש רתך טוב... אם מישהו מקיר בבקשה תגיבו! תודה ויום נעים
|
חזרה לפורום |
|
|