טקסט הודעת פורום
9/14/2012 12:01:00 AM
רענן
שלום לכולם
נושא:
שלום לכולם
תאריך:
9/14/2012 12:01:00 AM
מחבר/ת:
רענן
מעוניין לקנות אופני פתיחה ז"ק סבירים כרגע מתלבט בין 2 דגמים
HARO Flightline Sport ל GT Avalanche 2.0
המלצות מישהו ?
חזרה לפורום