הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/14/2012 12:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רענן עם תוכן  שלום לכולם
נושא: שלום לכולם תאריך: 9/14/2012 12:01:00 AM
מחבר/ת: רענן

מעוניין לקנות אופני פתיחה ז"ק סבירים כרגע מתלבט בין 2 דגמים
HARO Flightline Sport ל GT Avalanche 2.0
המלצות מישהו ?


חזרה לפורום