הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/14/2012 6:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני לא יודע מע תהיה הריאקציה ביניהם.....
נושא: אני לא יודע מע תהיה הריאקציה ביניהם..... תאריך: 9/14/2012 6:16:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל למה לטרוח?
ממילא אתה מתכוון לשלם על הג´יפה - מחיר פנימית ישבור אותך?

אישית מעדיף להחליף פנימית כשנגמרת הג´יפה, וצמיג כשיש בעיה עם הטיובלס. מדובר ברכיבים מתכלים ולא יקרים, וטפשי לדפוק רכיבה בגלל עשרות שקלים (במיוחד כששאר הציוד עולה אלפי שקלים....).

שנה טובה


חזרה לפורום