נושא: אני לא יודע מע תהיה הריאקציה ביניהם..... תאריך: 9/14/2012 6:16:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל למה לטרוח? ממילא אתה מתכוון לשלם על הג´יפה - מחיר פנימית ישבור אותך?
אישית מעדיף להחליף פנימית כשנגמרת הג´יפה, וצמיג כשיש בעיה עם הטיובלס. מדובר ברכיבים מתכלים ולא יקרים, וטפשי לדפוק רכיבה בגלל עשרות שקלים (במיוחד כששאר הציוד עולה אלפי שקלים....).
שנה טובה
|