נושא: נמצא משאבה היום בבוקר בן שמן תאריך: 9/15/2012 9:32:00 AM
מחבר/ת: Jack Shefi
שלום,
לרוכב(ת) היקרים שרכבו היום בבוקר שבת 15.9 סביבות השעה 8:00, אזור בן שמן תוואי כללי הרצל אדום/מסלול כחול, רגע לפני שרץ(צה) לחנות לקנות משאבה חדשה... :confused:
המשאבה נמצא נאספה ומחכה לבעלים שיזהה :suss: ויקבל אותה בחזרה.
שנה טוב חג שמח
צח 0544701080
|