הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2012 3:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nisan arz עם תוכן  לגבי גירוז האופניים..
נושא: לגבי גירוז האופניים.. תאריך: 9/15/2012 3:56:00 PM
מחבר/ת: nisan arz

שלום חבר´ה..
רציתי לדעת כל כמה זמן אם בכלל צריך לגרז את המיסבים, מתלים וכו´..?
ובאיזה גריז רצוי להשתמש על מנת לעשות את זה באופן עצמאי? וכמובן איפה ניתן לרכוש את הגריז?

תורה רבה רבה לעוזרים!
וחג שמח ! :D


חזרה לפורום