טקסט הודעת פורום
| 9/15/2012 3:56:00 PM |
|
נושא: לגבי גירוז האופניים.. תאריך: 9/15/2012 3:56:00 PM
מחבר/ת: nisan arz
שלום חבר´ה.. רציתי לדעת כל כמה זמן אם בכלל צריך לגרז את המיסבים, מתלים וכו´..? ובאיזה גריז רצוי להשתמש על מנת לעשות את זה באופן עצמאי? וכמובן איפה ניתן לרכוש את הגריז?
תורה רבה רבה לעוזרים! וחג שמח ! :D
|
חזרה לפורום |
|
|