נושא: פדלים מסתובבים קדימה חופשי כמו בסיבוב לאחור תאריך: 9/15/2012 6:39:00 PM
מחבר/ת: אייל
התחלתי לרכב תוך כדי עמידה על הפדל הימני. שמעתי רעש כמו של שן שנשברת , ומאז הפדלים מסתובבים קדימה באופן חופשי כמו בסיבו הפדלים לאחור, כשבעצם אין לי אפשרות להתקדם עם האופניים. האם ניתן לדעת טרם פירוק מה מקור הבעיה, האם הבעיה בקראנק ? בציר המרכזי ? אשמח לפירוט רב ככל הניתן כולל הערכת עלות תיקון של בעיה זו. תודה רבה חג שמח - שנה טובה ושנת רכיבות טובה
|