טקסט הודעת פורום
9/15/2012 7:53:00 PM
אייל סובו
תודה רבה ולאדי......
נושא:
תודה רבה ולאדי......
תאריך:
9/15/2012 7:53:00 PM
מחבר/ת:
אייל סובו
אכן הקסטה מסתובבת תחופשי.
תודה רבה על המידע.
אכניס לתיקון לאחר החג.
חג שמח ושנה טובה
חזרה לפורום