הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2012 7:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סובו עם תוכן  תודה רבה ולאדי......
נושא: תודה רבה ולאדי...... תאריך: 9/15/2012 7:53:00 PM
מחבר/ת: אייל סובו

אכן הקסטה מסתובבת תחופשי.
תודה רבה על המידע.
אכניס לתיקון לאחר החג.
חג שמח ושנה טובה


חזרה לפורום