הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2012 11:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  במיסבים פתוחים כדאי לטפל מדי שנה
נושא: במיסבים פתוחים כדאי לטפל מדי שנה תאריך: 9/15/2012 11:52:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

בתנאים רגילים.
יש לפרק את המיסב, לנקות ולגרז.
כל גריז יתאים - קנה את הזול ביותר שתמצא בתחנת דלק או בחנות לאביזרי רכב.

דרך אגב, כדאי להוסיף את הבולם/ים לרשימת הטיפולים.

שנה טובה


חזרה לפורום