טקסט הודעת פורום
| 9/15/2012 11:52:00 PM |
|
נושא: במיסבים פתוחים כדאי לטפל מדי שנה תאריך: 9/15/2012 11:52:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בתנאים רגילים. יש לפרק את המיסב, לנקות ולגרז. כל גריז יתאים - קנה את הזול ביותר שתמצא בתחנת דלק או בחנות לאביזרי רכב.
דרך אגב, כדאי להוסיף את הבולם/ים לרשימת הטיפולים.
שנה טובה
|
חזרה לפורום |
|
|