טקסט הודעת פורום
9/16/2012 3:22:00 AM
מוטי עשור
אם אתה רוכב חזק זה לא יפריע לך בכלל
נושא:
אם אתה רוכב חזק זה לא יפריע לך בכלל
תאריך:
9/16/2012 3:22:00 AM
מחבר/ת:
מוטי עשור
רכבתי ככה כמה שנים .
מדי פעם הייתי מחליף לסינגל ספיד רק לשם הגיוון
חזרה לפורום