הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2012 8:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  פחות 3 או 4 הילוכים
נושא: פחות 3 או 4 הילוכים תאריך: 9/16/2012 8:04:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ועם קסטה 11-36 אפילו פחות.
בחירת הפלטה הקדמית תקבע אם אלה הילוכים גבוהים או נמוכים. כמובן שתעדיף לותר על אלה שאתה משתמש בהם פחות.

שנה טובה


חזרה לפורום