טקסט הודעת פורום
| 9/16/2012 8:04:00 AM |
|
נושא: פחות 3 או 4 הילוכים תאריך: 9/16/2012 8:04:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ועם קסטה 11-36 אפילו פחות. בחירת הפלטה הקדמית תקבע אם אלה הילוכים גבוהים או נמוכים. כמובן שתעדיף לותר על אלה שאתה משתמש בהם פחות.
שנה טובה
|
חזרה לפורום |
|
|