הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2012 9:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עינב ברק עם תוכן  יש עוד דעות?
נושא: יש עוד דעות? תאריך: 9/16/2012 9:28:00 PM
מחבר/ת: עינב ברק

שלום תודה רבה משום מה חשבתי שבדר"כ לוקחים את המידה הגדולה יותר כנראה שטעיתי.........


חזרה לפורום