טקסט הודעת פורום
9/16/2012 9:28:00 PM
עינב ברק
יש עוד דעות?
נושא:
יש עוד דעות?
תאריך:
9/16/2012 9:28:00 PM
מחבר/ת:
עינב ברק
שלום תודה רבה משום מה חשבתי שבדר"כ לוקחים את המידה הגדולה יותר כנראה שטעיתי.........
חזרה לפורום