הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2012 2:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עינב ברק עם תוכן  כדי להבין משמעויות
נושא: כדי להבין משמעויות תאריך: 9/17/2012 2:10:00 PM
מחבר/ת: עינב ברק

תודה רבה על בתשובה.
כדי להבין קצת יותר מידה גבוהה יותר תגרור משמעות כספית כדי להתאים את האופניים לרכיבה נכו ה יותר גם .אם אני מתכוון להשאיר את האופניים כפי שנרכשו עדיף את המידה הנמוכה יותר.
האם אופניים ארוכים יותר לא יגררו שינוי משמעותי בתנוחת הרכיבה וכן אובדן אנרגיה?
מדוע המלצת היצרן היא למידה הנמוכה יותר?
הרכיבה תהיה בשטח לא קרבי במיוחד אזור מצפה רמון שביללים אבנים עליות לא טלולות במיוחד
גובה 1.76 משקל 80 קג
ללא ניסיון גדול מדיי אלא מס רכיבות באופני זנב קשיח
אין לי תנוחת רכי
בה מועדפת ועם מה שאני יתחיל כנראה זה מה שאתרגל אליו.
אני מבין שאתה יותר מעדיף את המידה גדולה יותר עם קצת שיפורים.
דעתכם......
שוב תודה רבה כיף להירשם לפורום וכבר לקבל עצות מרשימות
שוב תודה.



חזרה לפורום