נושא: משולש אחורי תאריך: 9/18/2012 6:27:00 PM
מחבר/ת: Dor Dveer
שלום! היום רכבתי בנחל כזיב כשהמשולש האחורי קיבל מכה. הכבל של הבלמים נקרע בדיוק בחיבור שלו עם הקליפר והצלע העליונה של המשולש שקעה פנימה (סוג של דנט). מדובר ב- rocky mountain altitude. הייתם מצפים ממכה שאחריה אפילו לא ירדתי מהאופניים להרוס משולש אחורי? או לקרוע כבל בלם? תודה
|