הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2012 6:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Dor ‎‎Dveer עם תוכן  משולש אחורי
נושא: משולש אחורי תאריך: 9/18/2012 6:27:00 PM
מחבר/ת: Dor ‎‎Dveer

שלום!
היום רכבתי בנחל כזיב כשהמשולש האחורי קיבל מכה.
הכבל של הבלמים נקרע בדיוק בחיבור שלו עם הקליפר והצלע העליונה של המשולש שקעה פנימה (סוג של דנט).
מדובר ב- rocky mountain altitude.
הייתם מצפים ממכה שאחריה אפילו לא ירדתי מהאופניים להרוס משולש אחורי? או לקרוע כבל בלם?
תודה


חזרה לפורום