נושא: לא הבנתי את השאלה.... תאריך: 9/18/2012 10:37:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אין לנו מושג מה היתה עוצמת המכה וכיוונה, והיכן פגעה. איך מישהו יכול "לצפות" למשהו?
אופניים מתאפיינים במבנה קל ככל האפשר, ולכן הם חזקים רק במידה המזערית ההכרחית, ורק לעומסים בכיוונים מוגדרים. אופני שטח חזקים מעט יותר מאופני כביש, אבל גם הם לא בנויים לעמוד בכל עומס, בודאי לא בכל כיוון, בודאי לא אופני XC או שבילים.
כבל הבלם מיועד לעמוד בלחץ אורכי בלבד, ולא במכות צידיות.
והעובדה שהמשכת לרכוב לא אומרת כלום. ממה חטפת את המכה?
|