טקסט הודעת פורום
| 9/20/2012 8:15:00 PM |
|
נושא: החלפת סטם תאריך: 9/20/2012 8:15:00 PM
מחבר/ת: Kobi Ben David
שלום לחברי הפורום. רכשתי סטמפג׳מפר ואני מעוניין להחליף את הסטם באחר כ30 מעלות. רציתי לדעת האם יש חשיבות לחברה כזו או אחרת ומהם הדגשים עליהם אני צריך לשים לב?
|
חזרה לפורום |
|
|