הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2012 8:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Kobi Ben David עם תוכן  החלפת סטם
נושא: החלפת סטם תאריך: 9/20/2012 8:15:00 PM
מחבר/ת: Kobi Ben David

שלום לחברי הפורום.
רכשתי סטמפג׳מפר ואני מעוניין להחליף את הסטם באחר כ30 מעלות. רציתי לדעת האם יש חשיבות לחברה כזו או אחרת ומהם הדגשים עליהם אני צריך לשים לב?


חזרה לפורום