נושא: evoke x100 המלצה לאופניים להתחלה תאריך: 9/21/2012 3:49:00 PM
מחבר/ת: נעם אוקס
אני מעוניין להתחיל לרכב. אין לי כל ניסיון ברכיבה ואני מעוניין באופניים זולים כדי שאראה אם בכלל אתמיד ברכיבה. ארכב בכבישים במושב ובשבילים קלים בעיקר. איך אופני evoke x100 בתור התחלה? אשמח לקבל חוות דעת עליהם או המלצות לאופניים עד 1200 שח. אני מעוניין להרכיב כסא אחורי לילד אז הבנתי שלא אוכל לרכוש אופניים עם שיכוך מלא ובטח שלא בתקציב זה. תודה
|