הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/23/2002 5:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  elad פ עם תוכן  אהבתי את הציטוט של הינו...
נושא: אהבתי את הציטוט של הינו... תאריך: 11/23/2002 5:40:00 PM
מחבר/ת: elad פ

כשכואב לך – זה הזמן ללחוץ עוד יותר חזק על הפדאל, כי סביר להניח שלכל שאר המתחרים שלך כואב באותה המידה"!

כ"כ נכון, וכמה יפה שפועל הלכה למעשה... וכמה חבל שלא תמיד, ולפעמים אף בצורה הפוכה...
(כנראה שהמשפט נכון ומתאים יותר, לאנשים
שקוראים להם...אידלסון ´וצפונה´
(-:



חזרה לפורום