טקסט הודעת פורום
| 9/24/2012 2:35:00 PM |
|
נושא: לגבי אופני ילדים תאריך: 9/24/2012 2:35:00 PM
מחבר/ת: אליאב חתוכה
לא לחסוך לקנות אופני מותג כגון המארין שהם מצוינות תחפש יד שנייה היו כאלה לבנים שלי והם מעולות לגדול הייתי קונה trek mt 60 אופני 24 אינטש מעולות על זה רוכב הבן שלי בן 7 הוא תופר את חרוהית עם האופניים הללו
|
חזרה לפורום |
|
|