נושא: סדק בקרבון של המשולש האחורי yeti 575 תאריך: 9/24/2012 4:29:00 PM
מחבר/ת: אבי ולר
חברים, לאחר חודשים ארוכים של היעדרות מהשטח, צחצחתי את אופניי ולרגע לפני העלייה על בגדי הרכיבה נדהמתי לגלות את הסדק הבא בחלק העליון של המשולש האחורי העשוי קרבון. בשתי חנויות ייעצו לי שלא לרכב על האופניים, מישהו פה חושב שהדבר בר תיקון פרט להזמנת משולש אחורי חדש ב-1800 ש"ח? אבקש עצתם של מביני עניין. מצ"ב תמונה. תודה רבה, אבי
קישור לתמונה: http://img2.tapuz.co.il/forums/1_164579298.JPG
|