נושא: המלצתי תאריך: 9/24/2012 4:43:00 PM
מחבר/ת: r t
לפני כחצי שנה עברתי לאינדרו SL EXPERT של ספשלייזד מודל 2008 . הם עלו 5500 ואני מרוצה עד בלי די... זה אחרי כמה דגמים של היצרן הנ´´ל ששכנעו אותי לחלוטין שמדובר באופניים אמינות ביותר עם מפרט מעולה למחיר וסחירות מעולה במקרה הצורך חתימה טובה!
|