נושא: סדק תאריך: 9/25/2012 2:52:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
אבי לא כדאי לך לרכב כך אני לא יודע כמה אגרסיבי אתה רוכב אבל זה כשל חמור שיכול לגרום לפציעה חמורה חס וחלילה. אפשרות התיקון,ידוע לי על בחור בשם יניב קידר שעושה תיקונים מסוג זה אבל כנראה זה לא יהיה זול. בהצלחה ואל תרכב על האופניים שיש את הסדק זה לא יכול לעשות טוב רק רע צום קל
|