הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2012 8:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור עם תוכן  מנשא אחורי לפורד פוקוס סטיישן טורר החדשה
נושא: מנשא אחורי לפורד פוקוס סטיישן טורר החדשה תאריך: 9/27/2012 8:11:00 AM
מחבר/ת: מאור


הי

שמתי לב שבפוקוס סטיישן החדשה, חלק מאוד גדול מהדלת החמישית עשוי מפלסטיק/פיברגלס.
זה יכול להיות בעיה אני מניח לחיבור של מנשא אחורי.
מישהו מכיר את הנושא ויכול להרחיב ?
האם חשוב שרק 6 הווים שאני מחבר יחוברו לאזורים מברזל או שגם המוטות עצמם (איפה שהספוגים) חייבים להיות מונחים על שטח מברזל ?

ידוע לי שיש ברכב הזה הכנה לגגון וכו´, אבל מעוניין לוודא אם אוכל להשתמש במנשא האחורי שיש לי לפני שנכנס להוצאות נוספות.
תודה !

מאור




חזרה לפורום