נושא: מנשא אחורי לפורד פוקוס סטיישן טורר החדשה תאריך: 9/27/2012 8:11:00 AM
מחבר/ת: מאור
הי
שמתי לב שבפוקוס סטיישן החדשה, חלק מאוד גדול מהדלת החמישית עשוי מפלסטיק/פיברגלס. זה יכול להיות בעיה אני מניח לחיבור של מנשא אחורי. מישהו מכיר את הנושא ויכול להרחיב ? האם חשוב שרק 6 הווים שאני מחבר יחוברו לאזורים מברזל או שגם המוטות עצמם (איפה שהספוגים) חייבים להיות מונחים על שטח מברזל ?
ידוע לי שיש ברכב הזה הכנה לגגון וכו´, אבל מעוניין לוודא אם אוכל להשתמש במנשא האחורי שיש לי לפני שנכנס להוצאות נוספות. תודה !
מאור
|