נושא: צמיגים תאריך: 9/28/2012 12:33:00 PM
מחבר/ת: Eli G
תלוי בסיגנון הרכיבה שלך בשטח. אבל אם אתה רוכב מתחיל אז אני משער שאתה לא רוכב אגרסיבי מדי אז ממליץ לך על צמיג מקסיס קרוסמארק 2.1 (זה הרוחב שלו) קבל לינק..גם מתגלגל טוב וגם אחיזה סבירה פלוס בשטח קבל לינק לדוגמא: http://bikeplus.co.il/Store/Product/%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%20%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%A4%D7%9C%20Maxxis%20CrossMark%202.1%20Kevlar.aspx
|