נושא: מישהוא מכיר פנימית של דאון היל MAXXIS 26 2.20 2.5 תאריך: 9/29/2012 9:33:00 PM
מחבר/ת: adiel
מי מכיר ויודע מה העובי שלה המחיר 46 כי הצמיגים רחבים 2.35
דבר אחר יש לי כבר שנה בשימוש פנימית מוכנה עם חומר לבן גו´ה שאלתי מתי להחליף חומר אחרי פנצר אפשר לקנות חומר בבקבוק ולהוסיף לפנימית עם הפנצר והפנצר יסתם זה אמור ליסתום מסמרים או להוציא את החומר הישן ולשים חדש בימקום שאני יקנה פנימית 46 שקל בלי חומר עם חומר 45 עוד דבר החומר לא מחזיק יותר משנה JOE לטיובלס
תודה לכל מי שעזר או ניסה תיזכו למיצוות ;)
|