הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/29/2012 9:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  adiel עם תוכן  מישהוא מכיר פנימית של דאון היל MAXXIS 26 2.20 2.5
נושא: מישהוא מכיר פנימית של דאון היל MAXXIS 26 2.20 2.5 תאריך: 9/29/2012 9:33:00 PM
מחבר/ת: adiel


מי מכיר ויודע מה העובי שלה המחיר 46 כי הצמיגים רחבים 2.35

דבר אחר
יש לי כבר שנה בשימוש פנימית מוכנה עם חומר לבן גו´ה
שאלתי מתי להחליף חומר אחרי פנצר
אפשר לקנות חומר בבקבוק ולהוסיף לפנימית עם הפנצר
והפנצר יסתם זה אמור ליסתום מסמרים
או להוציא את החומר הישן ולשים חדש

בימקום שאני יקנה פנימית 46 שקל בלי חומר עם חומר 45
עוד דבר החומר לא מחזיק יותר משנה JOE לטיובלס

תודה לכל מי שעזר או ניסה
תיזכו למיצוות ;)


חזרה לפורום