טקסט הודעת פורום
9/30/2012 8:29:00 AM
יריב נדיר
רתך בחיפה
נושא:
רתך בחיפה
תאריך:
9/30/2012 8:29:00 AM
מחבר/ת:
יריב נדיר
קצת באיחור
בדיוק לפני שזר בהסתדרות כנס לסימטה
יש שם בית מלאכה לריתוך ורטיגל חיים ציבוטרו הוא פנסיונר ורתך מדהים
חזרה לפורום