טקסט הודעת פורום
9/30/2012 10:19:00 AM
משה בנו
עבודה עצמית
נושא:
עבודה עצמית
תאריך:
9/30/2012 10:19:00 AM
מחבר/ת:
משה בנו
מהניסיון שלך אפשר לעשות זאת לבד?
יש לי ידיים טובות אך לא עשיתי זאת אף פעם.....
חזרה לפורום